profile friends archive tagboard main?
click click snap
你不配

我的眼泪,你不配。
我的笑容,你不配。
我的在乎,你不配。
我的关心,你不配。
我的回忆,你不配。
我的过去,你不配。
我的现在,你不配。
我的未来,你不配。
我的朋友,你不配。
我的敌人,你不配。
我的喜欢,你不配。
我的讨厌,你不配。
我的爱,你不配。
我的恨,你不配。
我的一切,你都不配。

Thursday, June 17, 2010 9:19 PM back to top?
DO NOT REMOVE/ALTER CREDITS, DO NOT USE AS BASECODES, DO NOT CONVERT (to LJ, Tumblr, etc)
Layout coded by Nicole.
Icons from thefadingnight and touchthevelvetsk-y, Colors from ColorLovers