profile friends archive tagboard main?
click click snap
no feeling

今天去了CS。
每个同样的角落,都有属于我们的回忆。
记忆里,还有你的一切,但感觉没了。
这是好事,对吧?
谢谢你,edlyn honey。
我今天很开心。
你陪我一起面对了以前的一切。
我克服了那些恐惧。
我终于勇敢地面对了那些伤口。
好消息是,我没有感觉了。
我放手了耶,不错快哦!
哈哈。
相信我,我一定会过得比你好。
我们没有对方,反而更开心。
分手,真的很对。
我很开心我没有后悔。
谢谢你。

edlyn, don't need to avoid mentioning her because of me
i don't have feeling ady
XD

Wednesday, June 23, 2010 9:36 PM back to top?
DO NOT REMOVE/ALTER CREDITS, DO NOT USE AS BASECODES, DO NOT CONVERT (to LJ, Tumblr, etc)
Layout coded by Nicole.
Icons from thefadingnight and touchthevelvetsk-y, Colors from ColorLovers