profile friends archive tagboard main?
click click snap


我很累真的很累
怎么一直有种感觉
一直提醒我说你已经不在乎了
有人问过我
“当你在掉泪时,你觉得她会像你这样吗?值得吗?”
我当时傻掉了,因为我没有信心回答她
我想说你会的,可是我说不出
因为这好像不是事实了
我不懂我还能怎样
你想放弃了,对吧?
如果这样你能开心,我真的无所谓的
或许会伤心很久
可是我不在乎
谢谢你这两个月给的一切
我们真的不一样了
我真的不想现在结束
对不起
我爱你

just do anyting tht cn make u happy...even if u hurt me...i wun bother...i love u...izit the end ady??? i donno...i feel lyk doing something to my hand nw...i tink i'll...

Saturday, May 8, 2010 10:56 PM back to top?
DO NOT REMOVE/ALTER CREDITS, DO NOT USE AS BASECODES, DO NOT CONVERT (to LJ, Tumblr, etc)
Layout coded by Nicole.
Icons from thefadingnight and touchthevelvetsk-y, Colors from ColorLovers