profile friends archive tagboard main?
click click snap


哈哈不要管我之前的post啊~
我那天在发神经而已。
对不起啊真的是我想太多。
想起来真的很好笑。

新年不错好玩啊我说。
大家谢谢你们的红包了啊。
还有还有,我今年有赢钱!
刚刚去看了新少林寺。
好看好看。哭惨了,也笑惨了。
这几天一直往外跑,真的累惨。
又没有读到书,完了。
哈哈~

要开学了啊,很开心啊~
我大大想念你们的我说。
傻婆和sister,很久没看到你们了。
超级无敌巨无霸想念你们。
真的是不好意思。

and...
someone wearing dress ah can.
fuyoh~ nice nice.
but seriously i'm surprise.
christine and edlyn, rmb what to buy for her bdae:P


还有...


他他他。是我男朋友!
帅吧?
大大爱他
sister :P he's mine!


我还在等待~
                                                                                           

Saturday, February 5, 2011 8:57 PM back to top?
DO NOT REMOVE/ALTER CREDITS, DO NOT USE AS BASECODES, DO NOT CONVERT (to LJ, Tumblr, etc)
Layout coded by Nicole.
Icons from thefadingnight and touchthevelvetsk-y, Colors from ColorLovers